sobota, 25 czerwca 2011

Odkrywam przed Tobą sekret...

Odkrywam przed Tobą sekret...

Nadszedł czas abym zdradziła Ci tajemnicę dotyczącą projektu, który dotychczas powstawał w ukryciu!
Jak doskonale wiesz nie jestem cicho-ciemnym typem, który przed swoimi czytelnikami ma tajemnicę. Uwielbiam się dzielić z Tobą tym co najlepsze, tym co u mnie jest najskuteczniejsze, tym co przynosi największe korzyści!
Pomimo tego, z wiadomością o tym projekcie zwlekałem… dlaczego?
Przede wszystkim w momencie, gdy została przedstawiona mi idea całego projekty Miasta Szkoleń, byłam pod bardzo dużym wrażeniem, w tym pomyśle jest WIELKI potencjał, od razu pomyślałam. Tym nie mniej obserwowałam bacznie rozwój projektu, ponieważ wiem, że nie chwali się kurczaka przed wykluciem .
I stało się! Właśnie już ruszył projekt, który będzie największą bazą szkoleniową polskiego Internetu! Nie będę pisała po próżnicy, musisz to po prostu obejrzeć!

Uczę się tylko od najlepszych, a Ty?

„Kto się nie rozwija, ten się zwija!”- zapewne słyszałeś takie mądre powiedzenie.
W dzisiejszych czasach dosłownie w każdej dziedzinie, a już szczególności jeśli chodzi o Marketing Internetowy, trzeba się stale kształcić i rozwijać. Aktualne metody promocji, za pół roku mogą być już zupełnie nieaktualne.
Sam wiesz np. jak szybko zmienia się Facebook. Nie znasz dnia, ani godziny, gdy trzeba będzie zmieniać całą strategię marketingową.
Chcąc być zawsze na bieżąco z najlepszymi metodami promocji zapisałam się do Miasta Szkoleń.
Oprócz profesjonalnych szkoleń, miasto szkoleń umożliwia każdemu potencjalnie zainteresowanemu zarobić pieniądze w jednej z najlepszych nisz w Internecie: Niszy Zarabiania Przez Internet.
Zobacz film objaśniający ideę portalu: 


Imię:
Adres email:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz